fredag, januari 09, 2015

För mycket att göra, för lite sömn


Efter nyår vankades de jobb helg och efter mycket partaj de sista så kände man sig som ett riktigt ras. Efter att kämpat sig igenom långa arbetspassen så var måndagens sovmorgon väldigt efterlängtat MEN på söndags kvällen fick jag förfrågan utav Cissi ( Villes matte) om jag ville följa med på mydog mässan i gbg , självklart kunde jag inte tacka nej :) så när jag äntligen kom hem på söndag kväll så kunde jag inte somna , var så uppspelt antagligen inför morgondagen. Efter 4h sömn så ringde klockan 06:10 haha trode jag skulle svimma när jag kände hur trött jag var. Men mässan var så värd och de var så kul, fattar inte varför jag aldrig varit där innan! 
Tisdag ons och torsdag har jag jobbat morgon så jag kan säga att jag har varit så himla trött för att jag inte fått sova ut ordentligt, men i morgon får jag lov att sova hur länge jag bara vill för jag är LÅNGLEDIG woopwoop det ända som är inplanerat är simning vid 15 med Therese.  Dags att inta sängen , tja!


Hundträffen hos cicci med 5 andra hundar. Längst fram har vi kompis med sin bror Ville :) 

Inga kommentarer: