lördag, november 08, 2014

Firma fest,träning, skräckis

Tja! 
Min fredag startades med sovmorgon till 8 sen gjorde jag kaffe som jag svepte för att bli människa . Tog fram mattan och körde mag övningar tills jag var lite svettig o uppvärmd. Gick ut i skogen med K , tog en annan runda i skogen och där träffa vi på lite kantareller (!) hamna i ett riktigt "flow" och ville bara hitta mer. Vi var ute i skogen i lite mer än 2h och hem kom vi med en nästan full hundbajspåse haha . Så till frukost blir de kantareller på mackan :)  när vi kom in så ville jag göra lite mer träning och då var jag så pass uppvärmd och kände inte av min träningsvärk så jag kötta på ordentligt . Testade även att göra knäböj till 3 låtar utan pause. My god vad jag höll på att svimma. De här med "hemma träning" har öppnat upp en helt ny värld för mig och det är verkligen super stort att jag börjat träna(!) ikväll har jag varit iväg på firma fest och när jag kom hem så hade vi besök av Totte  ( ensam mamma söker Totte )   Vi snacka och kolla en skräckis . Nu börjar ögonen gå igen så vi hörs om några timmar igen . Bye bye 



















Inga kommentarer: