söndag, september 28, 2014

Septembers sista helg

Ledig helg och den bjöd på lite allt möjligt som träffa fina vänner och playdates för K . Idag träffa jag min fina pärla o vi tog en promenad tillsammans! Att bara få vara i hennes sällskap får mig att må så himla bra och hon är en av de människor som peppar mig till tusen och hon är så himla omtänksam. Är så sjukt lycklig av att få ha min lilla blomma i mitt liv!!  
Ikväll har vi haft middagsbjudning med Andreas morföräldrar och lille bror , Andreas mamma& Håkan skulle också kommit
Men deras nya häst har fått kolik :( så jag åkte bort med mat till dem istället. Tycker så himla synd om dem och de såg alldeles förtvivlade ut :(  annars så hade vi en super mysig middag och maten var så god!  Nu har jag precis lagt mig i soffan med ett glas rött av mitt favorit vin och på tvn rullar de senaste avsnittet av PLL :) 
Ha en fortsatt trevlig söndags kväll 






Inga kommentarer: