tisdag, september 16, 2014

Min lördag mitt i veckan

Har min helg idag och i morgon denna veckan så idag har jag passat på att städa nästan hela huset. Tänkte att jag fortsätter med resten i morgon. Går mycket och dagdrömmer om husköp och inredning , vill så gärna köpa mitt egna hus där jag kan få bestämma själv vilken färg jag vill ha på väggarna. Vi får ju måla/tapetsera  i huset vi bor i nu  men jag känner att jag hellre sparar de pengarna och lägger på de hus som man skall köpa istället. Jag tänker nog lite för mycket på hus så jag känner mig lite stressad haha och vi har inte ens köpt något. Våra två val just nu är mellan huset i aröd och huset i Svanesund . Det finns för och nackdelar med båda. Gaah nu är jag vrålhungrig så jag får säga till herrn att han snabbar på med gräsklippningen 







Inga kommentarer: