tisdag, september 23, 2014

Höst rusk räddas med en fika

Buuurrr vilken höstdag!!! Snacka om totalvändning från 20+ till 12 grader. Starta min dag med en kall men uppfriskande promenad med K , varje gång vi går berga så övar vi balansen på kyrkans stenmur haha folk tittar som om vi inte vore kloka men det struntar jag fullständigt i! För att få tillbaka värmen efter promenaden  Kolla jag ett avsnitt av " de okända" haha jag tycker de är så intressant. Åkte in till Stenungsund o träffade min efterlängtade vän Alex. Henne har jag saknat så mycket och de var så skoj att umgås med henne! Hon är så vacker på både insida som på utsidan.  Efter fikan fortsatte vi med att snacka o gick runt i butikerna. Och som alla andra gånger gick jag inte där ifrån tomhänt  haha. När jag kom hem stod matlagning på menyn men denna gången fick de bli två rätter eftersom jag inte äter lax :) resten av kvällen var det soffläge med lilla familjen . Näe nu måste jag kasta in handduken för ikväll tjiing







Inga kommentarer: