onsdag, augusti 06, 2014

Onsdag moster sitter barnvakt


Strax efter 10 i morse kom min mamma och mina två syskonbarn, två pigga barn som längtat och en trött moster som satt uppe för  länge och kolla renoveringar tills små timmarna. Men så fort man lägger sina ögon på de små liven är tröttheten bortblåst och man vill verkligen se till att de får en rolig dag tillsammans med mig! Vi har målat naglarna på varandra , badat i poolen , åkt runt i kompis skrinda , plockat björnbär , de hjälpte mig att hänga upp lakan ;)  åkte till stranden och bada när A kom hem. Käkat grillat och som avslut åkte vi hem till Andreas mamma och hälsa på hästarna .ebba hjälpte till att mata och sen fick hon sitta upp på Bisse - största hästen i heela stallet haha Ebba är en stenhård tjej. Sen fick tjejerna hoppa runt på de inplastade balarna . Det var en hitt! Nu sover alla i huset och jag borde göra desamma så tjiing

















Inga kommentarer: