fredag, juli 25, 2014

Personligt som måste komma ut..

Allt i livet har sin gång , det man värnade om mest trode man att man skulle ha livet ut åren gick och man höll i hop i vårt och torrt man stötte alltid på nya utmaningar och äventyr men oavsett så hade man sina vänner , inget kunde komma i mellan men självklart är det så lätt att glida ifrån varandra och tappa kontakten.  men när ens vänner som man värderar så högt även om man tappat kontakten  träffas över en trevlig kväll och inte ens låter en liten tanke tänka att fasen sara är ju inte med ikväll ?!  Och ja vi alla har inte den bästa kontakten just nu men om alla andra har hört av sig till varandra så tycker man att någon iaf kunde fråga ! Sånt här tar verkligen hårt i hjärtat och man blir så ledsen och besviken!  Även om jag försöker strunta i det och tänka att , jaa ha men jag har ju så kul på annat håll och då är det bättre att lägga min energi på de som verkligen uppskattar ens sällskap ...och sen kan jag med gott samvete säga att jag försökt återfå kontakten men aldrig får jag någon respons tillbaka. Så nu tänker jag sörja en skvätt över vad som varit och hålla huvudet högt och tänka att personerna som jag är omgiven av älskar mig för den knasboll jag är och jag kan inte ha bättre vänner än så :)

 Oavsett så har jag haft så fruktansvärt fantastiska dagar tillsammans med Andreas och våra fina vänner och jag har njutit och jag har blivit så imponerad av A och han har verkligen överraskat mig dessa dagar! Kan inte ha det bättre !  

Inga kommentarer: