måndag, juli 14, 2014

Helgen

Hade en super mysig helg med fina vänner på besök i fredags med grill och bad på Röberget ! Lördagen blev det spontan strandhäng vid sjöbodarna med ak . På kvällen kom Alex och Kajsa för att hämta Lilly , jag och Andreas fick en chock när de lämna över ett svart kuvär som innehöll en spa/3 rätters på stenungsbaden. Vi hade sagt från början att NEJ vi vill verkligen inte ha något för att passa Lilly. Vi tycker bara det är kul och mysigt men framför allt då nyttigt för hundarna. Så jag blev väldigt rörd över att vi fick en sådan fin present !!  
När knappt 20 minuter hade gått så kändes de så tomt och tråkigt när Lilly inte var kvar, kompis tjöt när hon hoppa in i bilen och när han kom in gick han och la sig i hallen o bara lyssna ifall Lilly kom tillbaka :(  i söndags åkte jag in till std o lämna buren till Alex , när vi ändå var på torget knata vi runt i affärer och tog en fika på EH . Eftermiddagen spendera jag ute på Tjörn med mina syskonbarn ! 
Idag innan jobbet tog jag och min andra hälft en långpromenad med hundarna o det var sååå jäkla varmt så vi bestämde oss för att åka till Röberget och ta ett dopp haha det blev många hopp och dyk   O skratt. Min dag har verkligen varit så bra! 







Inga kommentarer: