tisdag, juli 01, 2014

Bleket

Life is good!!! Vid halv 8 slog jag upp mina gröna ögon och till min förtjusning såg jag att det var klarblå himmel med strålande sol, en halv sekund senare såg jag att Andreas fortfarande var hemma o sjuk så då kunde K stanna hemma med honom gött. Packade en väska snabbt och åkte ut till bleket men när jag nästan var framme börja det regna - vaaaa i hela friden händer !!! Men såg att molnet inte kommit till bleket så jag fortsatte med hopp om att jag iaf får 10 minuter vid vattnet.  Hör och häpna - jag har varit här i 4 timmar och inte en enda droppe ! Det här är ett tecken på att jag också förtjänar lite sol och saltvattenbad ! Min mamma har också kommit ner så nu tänkte vi ta bad nr 3 :) vid halv 3 åker jag in till kalufs och blir fin i håret yeeey . Må bäst alla!! 










Inga kommentarer: