söndag, juli 06, 2014

Återbesök ...


Den här lördagen bara sprang förbi! A var ute med jobbet igår så jag lät honom få sovmorgon medans jag tog hand om hundarna och fixa med tvätt. Vid 13 tiden var jag på återbesök hos frisören, färgen blev inte riktigt som jag tänkt mig och den kändes inte alls som jag . Jag har fått så jäkla jobbigt hår nu när vi har egen brunn , vattnet innehåller så mycket metaller så mitt hår blir guldigt/orange ,hellre de än grönt . men som sagt så måste jag alltid börja med en rensning innan de kan använda färg för annars biter de inte på håret.. Men NU nu är jag nöjd :):)  efter frissan så tog jag en repa på torget o fynda lite på rean.   Annars idag har vi hängt med hundarna käkat thai o glyst film ! Myys. Imorgon har jag beställt strandhäng så vi får hålla tummarna att jag får min vilja igenom . Sov gott 






Inga kommentarer: