söndag, juni 01, 2014

Snick snack



Har haft helt otroligt fina dagar tillsammans med de jag älskar mest! I torsdags efter jobbet mötte jag upp mitt brorsbarn Tilda som skulle spendera natten hos oss på Orust , först åkte vi till Stenungsund och träffa Gottis på en go timma vid vattnen o bara snacka skit:) sen åkte vi vidare mot ödsmål och träffa min bästa på en kaffe .  när vi kom hem till oss så grilla vi och käka godis . Mums! Tidigt på fredagen blev vi väckta av mamma som lämnade av fille o Ebba medan mamma&pappa åkte till ögonläkaren . Vi hann med mycket , lekte lekar åt frukost busa med kompis plocka blommor bada i poolen och  vi åkte även till stranden där jag tog årets första BAD  :):) när fille och Tilda åkte hem så stannade Ebba kvar över natten . Och vi tog en promenad till kossorna. Ak & Frank var här i några timmar !  Såå mysigt !
Lördag idag och jag vaknade redan vid 7 tiden av en pigg liten Ebba som levde rövare . Vi stekte pannkakor till frulle och sen tog vi en härlig promenad med ante och kompis  innan vi åkte vidare till Tjörn . 
Ikväll har jag bara städat och njutit av min egentid medans A är iväg på en partykväll inne i gbg !
Tänkte kasta in handduken för ikväll . Tjing



















Inga kommentarer: