tisdag, juni 10, 2014

När man längtar efter något

ÄNTLIGEN! Den där underbart ljuva känslan man har i kroppen , känns mer som ett lyckorus. Men den där känslan när man gått och väntat och väntat på nått som skall bli så jävla bra och när man äntligen får de! Så har jag haft det idag! Heela hösten vintern och våren har jag längtat till den första dagen då jag skall få åka ut till mitt egna mecka, mitt paradis på jorden och njuta av solen med saltstänk över hela kroppen. Skööbua!!  Här är jag uppvuxen och här är min trygga Borg!!  Blev en hel del bad när mina äldsta syskonbarn kom , vi tjoa och vi skratta och bara hade det så himla härligt. Ebba är väldigt lik mig när det gäller badandet , man ser verkligen hur de lyser om henne när hon får hoppa i vattnet och splattra omkring :) 

Imorgon är det jobb fram tills tre så när jag slutar imorrn har jag bestämt strålande sol och lite strandhäng med mina bättre hälfter och bästis!  












Inga kommentarer: