måndag, maj 26, 2014

Playdate och morsdag

När jag slog upp ögonen i morse blev jag rätt Depp när jag såg att vädret inte leverera som jag hade hoppats på men skit samma tänkte jag och åkte ner mot färjan. Hämtade upp Alex och söta Lilly  , shit på två veckor har det hänt mycket, liten börjar bli stor!  Hemma fick K&L leka o busa av sig. Så roligt att se när kompis lägger sig på hennes nivå och lika kul är det att få se hur Lilly tar för sig:)  duktiga vovvar vi har! Vädret blev till de bättre så vi fika ute i solen , gjorde en hemmagjord vattenspridaren av en petflaska haha den funka men kanske inte lika bra till hundarna som en pool gör .mÅste skaffa denna veckan ! Efter några timmars häng styrde jag min resa ut mot Tjörn för att fira morsdag . Super god mat och jag fick mysa med mina syskonbarn !  Vad jag mår bra! 












Inga kommentarer: