fredag, maj 09, 2014

Mammas lilla gryn !

Min lille prins . Vet inte vilken ände jag skall börja i men tusan vad jag älskar dig, från första stund jag la mina ögon på dig så har jag älskat dig ! Första veckan vi skaffa dig hade jag så mycket fjärilar i magen och kunde inte annat än att räkna varje minut tills jag äntligen fick komma hem till dig! Andreas hade från början bestämt - han får inte vara i sängen ! Hahah första natten gnydde du som en liten hamster och Andreas försökte verkligen med allt , lägga sig bredvid på golvet , lät en hand hänga från sängen men inget hjälpte men tillslut fick du komma upp och du burra dig så tätt intill så man knappt fick luft . För oss betyder kompis allt! Han är familj och han är med på allt vi gör (nästan)  
Han är den som verkligen kan få en sån urusel dag att bli så bra. Att alltid mötas av en hund som verkligen lyser av lycka och svansen går i 110 så fort man öppnar dörren, spelar ingen roll om du bara varit i affären i 10 min han är sååå glad för att man kommit hem. 
Kompis kan se så tuff ut men så fort han blir osäker eller rädd springer han och ställer sig bakom eller bara tätt intill , att han förlitar sig och ser oss som hans trygghet  men även för att skydda oss är de bästa som finns. Han är den mest trognaste person som jag någonsin kommer att ha i mitt liv.  




Inga kommentarer: