måndag, maj 19, 2014

Hemma :)

Vilken resa wow!!! Jag har verkligen haft en sån super bra resa på så många sätt! Att få vara på Disney land är ju en önskedröm som liten och att få sticka iväg på utflykt in till Paris och vara uppe i Eiffeltornet och besöka notre dame är vansinnigt underbart!  Paris är verkligen såååå vackert! 
Men nu är man tillbaka till verkligheten och min fina familj, haha OM jag vart saknad , yes de har jag fått på pekat minst 10 gånger haha och de finns ju inget finare!  
Idag har jag varit ledig så jag har mest passat på och tvättat, resväskans alla kläder o annat bös och bara varit ute i solen med lilleman! Här hemma var det såå perfekt väder typ 30 grader och sen slutar de med åska och regn hahah men fasen vad mysigt! Imorgon skall jag hoppa in extra på jobbet så de blir morgonpass 7-15 . Dags att tänka på refrängen! Tjing



Inga kommentarer: