måndag, april 14, 2014

Skratt, smörgåstårta och 8år

Skönt med långledigt  man hinner ju med så mycket mer! I fredags blev vi bortbjudna på middag till Maria så vi promenerade bort så härligt att man kan gå istället för att ta bilen :) lördagen bjöd på en skön morgon med en gammal långfilm som jag gillade när jag var liten . På kvällen åkte vi till Torslanda där vi blev bjudna på smörgåstårta och en riktig spelkväll hahah vi skratta så mycket så tårarna rann ! Älskar sånna kvällar ! 
Söndagen var jag och fika med Alex & Malin och även en runda i butikerna, inte gick jag tomhänt där ifrån haha . Vid 4 åkte vi ut till min familj på middag där min syster+ familj också var. Tog en promenad upp till blåklockorna där vi kasta sten nerbi bäcken och gunga på ett träd, såå mysigt . På väg hem åkte vi till min syster och hoppa studsmatta , jag ante Ebba & Tuva.  Avslutade sen hemma i soffan till en skräckis.  Idag firar jag och Andreas 8 år , shiit 8 ÅR!!!!  Tänkte laga en go middag med nått gott att dricka. Hoppas alla får en fin dag :)



















Inga kommentarer: