söndag, april 20, 2014

Grillat och sjöslag

Veckans sista dag söndag , idag har man mått som man förtjänar efter gårdagens sjöslag för sara som fyllde 25!  Hade såå skoj! Kul att hon hade kunglig tema ,för de är verkligen sara rätt igenom på den iden:)  
i fredags hade vi våra fina vänner på besök för en grillkväll och spel :) allt blev så lyckat ! Har absolut de sötaste vänner man kan önska sig! Jag blev bortskämd med vackra rosor, påskägg och armband! Ni är för snälla!  💛 idag har man som sagt mått som man förtjänar så jag har missat denna fina dagen :( men en promenad med hundarna kunde jag inte skippa . Riktigt skönt med frisk luft.
Nu tänkte jag kasta in handduken så jag hinner  fånga dagen innan jag går på eftermiddags passet på jobbet .tjing


































Inga kommentarer: