fredag, mars 07, 2014

Trötta fredag


Jag kan säga att jag är både trött i kropp & knopp denna regniga fredag! Tror jag fick 4 timmars sömn innan det var dags att åka iväg och jobba. kompis fick åka med för fina ak skulle sitta hundvakt så vi bytte av varandra. Tur vi har som har henne! Rätt så lugnt på jobbet idag men efter lunch så dog jag av trötthet! Fick en fin fläta i håret av fina Bella . Jag är väldigt imponerad av Bella , hon kan fan allt och hon är ett riktigt energiknippe! Hon har en fantastisk personlighet och jag fattar inte hur hon får plats med alla idéer och kreativitet . Fan vad hon är bra! 

Jag fick hunnit med en kaffe med fina Therese efter jobbet. Och jag fick köpt en present inför morgondagens planer! Fick tag på en tröja också innan jag åkte iväg för att hämta K . Stannade kvar en tag hos A&M och pussade på Frank. Han är så söt så jag vill äta upp honom!! 
Hahah när jag kom hem förut var jag så hungrig så jag slänger ihop nått snabbt = sprödbakad fisk med ris. Telefonen ringde då jag inte hade koll på värmen när jag koka riset vilket resulterade med gröt liknande ris men jag tänkte skit samma jag äter ändå, de gick men var kanske inte det godaste jag ätit men nu är jag mätt .äntligen fick jag slänga mig mätt i soffan och kolla de nyaste avsnittet av vikings .tänkte göra ett sista ryck och  hoppa in i duschen så jag kan smörja in mig med brun utan sol så jag får lite färg på kroppen inför imorgon . Tjing




Inga kommentarer: