söndag, mars 23, 2014

Helgen börjar gå mot sitt slut och jag tänker njuta de sista timmarna framför serier med en öl i handen! Helgen har bjudit på riktigt bra sällskap med fina vänner som får mig att må så bra! En promenad till vetteberget med ak och hundarna. Hämtade mina små trollungar  på dagis, de var väldigt populärt :) åt mat och busa lite innan jag åkte hem och somnade gott! Hela lördagen spendera jag med Iwan som var på besök över helgen. Vad jag saknat mina killkompisar. Skratta så mycket igår att  de kändes som att käken skulle hoppa urled haha. 
Idag fick Andreas med mig ner till Svanesund för att tvätta våra bilar hahah vi var där i 5 timmar men fan de behövdes. Jo just d vi har köpt ny bil :):) kommer nog  upp en bild i dagarna ! 
Annars då? 

Jo jag mår riktigt bra, känner att jag är omringad av människor som får mig att må riktigt bra och jag börjar bli bättre på att inte lägga energi på människor som inte förtjänar det.  Så tummen upp! Sen så har jag ångest att jag inte träffar mina syskon barn så mycket som jag önskar att jag kunde göra. saknar mina prinsar i Kungsbacka jätte mycket !!!! Skall pussa extra mycket på dem till helgen när det är kalas för Ebba.   
















Inga kommentarer: