söndag, januari 26, 2014

Hemmaaa aaah

Hemma igen ! Har precis slängt in tvätt nr 2 och nu sitter jag o smuttar på ett glas mega gott rosé och halv tittar på PLL . Har så satans ont i min rygg efter pulkaåkningen igår känns som ryggen skall gå sönder. Tur att A skall ge mig masage senare ikväll :) lucky me !  Annars har min helg varit godis, vart på göken med fina vänner, sköna promenader , pulkaåkning umgåtts med min fina familj ätit god mat och mysigt bio  besök. ja man hajjar poängen . Nu de senaste har
Mitt huvud varit fyllt med framtids planer  ang husköps planer och inte direkt mindre blir de när många runt omkring köper hus och lägenhet . Vi har redan blivit erbjudna att köpa 3 hus och jag sitter o bollar fram & tillbaka  med  fördel och nackdel.. I veckan hoppas jag på att få komma iväg och kolla på inredning o bara bli inspirerad .. 




Inga kommentarer: