måndag, oktober 07, 2013

Know the water’s sweet but blood is thicker.

Faaanken vad trött jag är, hela helgen har känts som om den vorit lika lång som en hel vecka. Min energi  bara försvann så fort jag lämna huset. Inte så konstigt kanske eftersom jag haft fullt upp och inte haft en chans att vila upp mig efter förra helgens migrän helvete..Fy vad bitter jag låter men jag är inte mer än människa så jag vet att de är helt okej att få känna så! 
Bortsätt från låg energi så har jag haft en rolig "jobbhelg" med skratt o mycket annat kul. Nu ser jag fram emot några dagars ledighet och vila :) önskar er alla en bra start på veckan! 


I fredags innan jobbet fick jag besök av fina Malin & Roger som hade med sig jätte fina presenter , bland annat fick jag tröjan som jag har på bilden


Mina fina klocka jag fick av À i födelsedags present samt mitt favorit armband




Fun day med jobbet = biljard 

Mysiga lyktor och doftljus som jag också fick av r&m lyser så fint !

Inga kommentarer: