söndag, september 15, 2013

À home is built of love and dreams

Är så jäkla glad , äntligen har vi fått hem våran soffa och den är sååå jäkla skön att sitta i , färgen är kanon och det finns massor av plats att sitta :):) helt klart ett av de bästa köp jag gjort! Skall inte sticka under stolen med att för en stund när vi skulle få in soffan att , jäklar den är för stor för att få in(!) meeen som tur var fick vi in den genom altandörren  phu. Annars har helgen bjudit på besök av mina föräldrar och Ebba som var här i fredags. vi fikade ute på altanen gick promenad o hälsade på kossorna och när À  kom hem blev de grillat. Idag har vi varit ute på Tjörn hos min syster som fyller år, full rulle  med andra ord. Imorgon vankas morgonpass på jobbet & efter de skall jag på kalas till min älskade pappa :) nu skall jag återgå till filmen o njuta av ett glas rose :)  


Inga kommentarer: