tisdag, augusti 21, 2012

Tack tack TACK underbara Linda !

Min fina arbetskamrat Linda tackade av mig idag med en super gullig present som jag inte öppnade förens jag kom hem vilket jag ångrar men lite tur de för när jag öppnade paketen sprang jag runt o skutta och tjöt på samma gång haha jag e inte klok . Men i paketet låg det ett par egen gjorda shorts som Linda har sytt ! Hur söt o omtänksam är man inte som kommer ihåg att jag suktat efter exakt sådana shorts !!


Till Linda : jag skrev ett sms förut men vet inte om du fått det så jag gör såhär -: tack tack tack du är super gullig att du ens tänkte tanken att göra detta för mig. Är så himla glad att jag fått lära känna dig och du har inspirerat mig på så många plan i mitt liv tack tack för allt o jag kommer komma nästa vecka till jobbet o krama om dig riktigt ordentligt !

1 kommentar:

Linda sa...

Såg den nu, hade som vanligt glömt att sätta på ljudet efter att jag slutat jobbet... Ja det var så lite så, det är jag som ska tacka för att du varit och är en så bra kollega! Haha du är rolig du, det var synd att vi inte hade fått se det på jobbet när du skutta runt å tjöt, hihi... Å du var väldigt söt i shortsen också ;) kram