fredag, maj 25, 2012

Toppen dag med stort T

Vilken dag! Allt flöt verkligen på som jag ville , inte nog med att jag startade dagen på stranden så fick jag slutat jobbet runt halv 5 sen träffa jag Anna på en fika vid bryggan. Sen blev det lite shopping och jag hitta ett fynd! En silver/grå klänning med snygg urringning i ryggen. På kortet nedan har jag den på mig fast jag kör "instoppat" . Till sist men inte minst så har jag slingat håret!!!! Jag är numera väldigt blond. Jag har ju inte färgat/slingat mitt hår på 1,5 år o nu i sluttampen såg det inte fagert ut. Haha nu är jag på g hem till min going som längtar efter mig o fredagsmyset

3 kommentarer:

Linda sa...

Skönt att sluta tidigt för en gångs skull! Haha, vad kul, den klänningen har jag med, var ju tvungen att köpa den när den kostade typ 50 kronor eller nåt. Men sjukt snyggt är det med djup ringning i ryggen! Ha en bra helg, kram!

Sara Johanna Christina Claesson sa...

jaa vilket kap vi gjort :) alla butiker har ju fått in så mycket fint så man blir alldeles köpgalen o vill ha allt hehe . detsamma Linda kraam

Linda sa...

ja visst har vi, bra smak vi har ;) ja veeet! å så var det ju löning också, firafira!