onsdag, maj 02, 2012

Första Maj

Maj månad du har varit sååå efterlängtad!!! När jag vaknade igår trodde jag att hela dagen skulle bli förstörd från gårdagens drinkar och dans men jag har nog aldrig mått så bra "dagen efter" en utekväll :) så jag styrde min kurs ut mot Tjörn för en skön långpromenad tillsammans med hunden & Tilda. Senare åkte vi alla bott till bleket för att Maja , vi grillade korv badade fötterna , lekte i sanden o tittade på krabbor:) det var inte bara vi som hittat till stranden det var iaf 10 personer till och vad får vi se!! Folk BADADE!! Gaah det var inte mer än 5 grader i vattnet ju. Men det var en fröjd för ögat att se hur sommaren är Påväg :) nu sitter jag i atriumgården här på jobbet och tar mig en kaffe innan det är dags för fritids att gå ut!
Hoppas alla njuter av denna fina dag kraaam

Inga kommentarer: