tisdag, april 03, 2012

Sista helgen i mars

När mina föräldrar var på besök i lördags så var det inte bara "hus fix" vi tog en härlig promenad vid stillingsön också. synd att de blåste så kallt annars skulle vi tagit fika med oss men det får bli nästa gång istället! När mina föräldrar åkte hem hoppa vi in i bilen och åkte till Torslanda och hade en uber go kväll med familjen Johansson ;) hundarna fick leka&busa så mycket dom bara orkade ute på en stor äng. Det bjöds på god middag som vi bara måste laga här hemma !
På natten åkte jag o hunden ut till Tjörn för att jag skulle ändå lämna min bil på lagning tidigt dagen där på. Söndagen spenderade jag med min fina vän Camilla gofika och en promenad genom stockevik. Att jag inte promenerat där oftare, det är jättemysigt där nere så jag kommer börja ta mina promenader dit bort i fortsättningen :)
Där fick ni en kort inblick hur min helg såg ut. Men jag längtar redan efter helg igen för jag kommer vara långledig. Sköntsköntskönt!
God natt alla fina

Inga kommentarer: