söndag, mars 25, 2012

Helgens händelser

Vill bara börja med att säga jävlar vilken skön dag det har varit idag! Vädret levererade så bra att jag kunnat sitta i bikini och fått färg dessutom:) förutom att vi var på 3års kalas för Ebba igår så kom Roger&Malin på besök. Vi kollade film o frodade godis haha. Hör o häpna vi har redan börjat planera inför midsommar !! Det kommer bli så jäkla bra:)

Imorse vaknade jag av att min mor ringde o väckte mig tur var väll det för jag skulle med till ishallen och kolla på Tilda när hon tävlade i singelåkning :) ni anar inte hur duktig hon är och hur fin hon var i sin klänning ! Jag är stolt över henne och hon lyckades kamma hem 3a platsen !!! Tänkte göra ett inlägg med bilder på henne efter detta så ni får se :)
Efter ishallen hälsa jag på Ebba , vi tog en promenad ner till hamnen för att titta på svanarna men hon lyckades somna en stund innan vi var framme.
Jag passade på att sätta mig ner en stund och njöt av värmen :) efter Tjörn var det raka vägen hem till Andreas mamma för en god middag. Gott gott ! Skönt att slippa stå o laga mat när man flängt runt hela dagen...nu Skall jag hänga upp den sista tvätten o sen blir det sussa kudden. Må bäst

Inga kommentarer: