söndag, september 18, 2011

falla på plats

här vart de tomt på inlägg så jag får väll ta o uppdatera ;)
Igår vankades det bröllopsfest i kungsbacka för M&M , en kanon fest på alla punkter ! slutet av kvällen hade jag fått värk i mina käkar för jag skrattat så mycket. man kan ju undra om det var ren slump som jag hamnade bredvid Johan eller om det var så att min bror kommer ihåg att jag var stört kär i honom när jag var liten haha mina föräldrar glömmer det inte i första taget utan gav mig tummen upp hahahaha då blev jag smått generad .

Idag har det hänt något nytt och spännande men vi får se hur det blir. för några veckor sedan gick det inte så bra för mitt lag men nu verkar det som att pusselbitarna håller på att falla på plats och jag kan inte bli gladare :) men som sagt time will tell




Sara

Inga kommentarer: