onsdag, september 21, 2011

flyttlasset

det jag så länge strävat efter börjar bli verklighet allt börjar falla på plats och jag kunde knappt tro mina öron vad jag fick höra förut. jag är så glaad att jag spricker :) dam dam dam
i mitten av oktober går flyttlasset & äntligen blir vi sambos ! inte en dag försent eller hur haha.
jäklar vad jag kommer ha fullt upp med att packa inte för att jag har så mycket grejer men jag har ju rätt mycket kläder alltså men jag får nog lämna kvar lite kläder här i Aröd tills jag fixat extra garderober . . .

så till mina kära släktingar , nu när jag fyller år ( 1 oktober) så önskar jag mig ett himla käckt presentkort på IKEA helst skall det ju vara fullproppat med pengar hihi ;)

Kanske bäst att passa på nu o kika i alla lådor vad man redan har och vad som behövs inhandlas.
nått som ligger på prio listan är faktiskt Yankee candle som gör så att ett hem känns som ett hem. väldigt viktigt! måååste rusa nu byebye

Sara

Inga kommentarer: