söndag, augusti 21, 2011

perfect dress


Uppe med tuppen och glad är jag som mår lite bättre. vädret verkar leverera idag men de är nog bäst att jag ligger inne så jag inte blir kass igen. Jag är jätte nyfiken hur det gick på Mariells fruhippa igår, jag skulle vart med egentligen men jag blev ju dålig o nu sitter jag här o e sur på mig själv för jag ville verkligen följa med !!!! men jag får se det från den ljusa sidan - jag slipper bakfyllan hehe :) hoppas dom filmade .

Nu till det viktigaste den 17 september skall min bror & Mariell ha bröllopsfest och även den 10 september skall Andreas mamma gifta sig så jag skulle verkligen behöva er läsares hjälp med att berätta vart man kan hitta den perfekta klänningen till bröllop! eller bara tips på vad man skall ha för typ av klänning. Är jätte tacksam för alla tips jag kan få


Sara

Inga kommentarer: