torsdag, augusti 11, 2011

världsklass

vi kollade i massa fotoalbum och då hittade jag denna vackra bilden på min mormor.


Grattis till min underbara Mormor Doris som fyller 82 år idag.
Efter jobbet åkte jag och mina föräldrar in till stan vi gjorde ett snabbt stopp på Backaplan och där fyndade jag två par skor på DinSko . riktigt nöjd! Sedan styrde vi kursen mot Önnered till Mormor & Morfar o där fanns även två av mina mostrar samt morbror. det bjöds på kaffe o diverse godsaker mumms vad gott det var men sällskapet var världsklass för så mycket skratt och kärlek man känner är helt underbart :) jag har verkligen haft tur som kommit till en sådan fantastisk släkt (!)

skall bli skönt med Fredag imorgon jobbar 8.30 till 18.00 sen skall kaptenen fram :) Må bra mina vänner


sara

Inga kommentarer: