tisdag, maj 17, 2011

viktigaste av allt "vårda vänskapen!"

Har sån sjuk träningsvärk i mina låår så jag avlider! kan ju kanske bero på att jag tagit 3 promenader plus att jag sprungit runt o lekt med busfröken halva dagen. Aja skönt att börja med två lediga dagar även denna veckan men nu längtar jag lite till jobbet. Jag har ju vart jävligt kass på att uppdatera det senaste men mina dagar har mer eller mindre sett lika dana ut dvs , långa promenader, jobba ,Orust , Ebba och träffa vänner. Det har faktiskt inte vart det lättaste att få träffa mina tjejer det senaste antingen jobbar jag eller dom eller så skall alla iväg på sitt åt olika håll osv. Har tänkt länge nu att styra upp en myskväll hemma i Aröd med gott käk o vin och det viktigaste av allt vårda sin vänskap! Så mina vänner som troget läser min blogg och ni som inte gör det haha - Ni är saknade varje DAG










Sara

Inga kommentarer: