fredag, april 08, 2011

Har precis tagit det mest skönaste badet på väldigt länge, det riktigt osar värme från hela kroppen. Det bästa idag är ju att jag tog en avstickare mellan lektionerna bort till Kalufs och fick köpt mig nytt shampoo , balsam och värmeskydd! mitt hår ser verkligen såå friskt ut just nu och det luktar så förbannat gott :) Dom säger ju att man borde byta ut sitt shampoo osv efter 6 månader för att håret blir så vant att det inte längre blir någon effekt, jag har ju använt hela Kérastase serien och den har verkligen gjort underverk för mitt sönder färgade hår!!! men nu var jag tvungen att ta ett litet break
så jag valde Lóreal Lumino Contrast serien denna gången o jag hoppas verkligen att den också kan göra under för mitt hår. det skall bli lååångt och vackert!




haha seriöst det känns som jag precis har kommit från frisören, jäklar vad skönt & gott det luktar. kommer somna så skönt ikväll!

Andreas har dragit till Eskilstuna med Jimmy över helgen så jag är ute på Tjörn och får lite egentid . I morgon skall jag nog ta lite sovmorgon o bara njuta av vad dagen/kvällen har att bjuda på :)

Sara

Inga kommentarer: