tisdag, april 26, 2011

Back to reality

Idag var det dags att komma tillbaks till jobbet och alla rutiner, rätt skönt men samtidigt tråkigt när man haft en jävligt bra vecka. Önskar att den aldrig tagit slut! Men nu är det bara 3 dagar kvar så är det helg igen, den kommer bli allt annat än lugnt för på Lördag skall vi brudar fira Alexsandra. TAGGA!


Note for me;
Livet rullar på och jag känner att jag sprutar av massa härlig energi och jag känner att jag vill göra mycket på samma gång och då är jag duktigt på att ta tag i det o får det gjort. Har blivit jääkligt duktigt på att promenera har inte slarvat en endaste gång. som idag cyklade 1 mil plus 40 minuters promenad. Kärleken rullar på och framtiden ser väldigt ljus ut ;) ;) Har för en gångs skull börjat tänka på mig själv och vad jag vill, dock har jag fortfarande inte kommit på hur jag skall göra med min jobb situation. Känner att jag vill leva för stunden nu och njuta av denna sommaren och ha sommaren som en betänketid.
Väldigt roligt att Camilla o jag umgås mycket nu. Hon är trots allt som en syster vad som än händer. Gammal vänskap rostar aldrig! !
Fan vad jag mår BRA Heelt underbart .


Sara

Inga kommentarer: