torsdag, mars 10, 2011

Heey sugar!
riktigt dålig o usel update från min sida . tycker min blogg ser bedrövlig ut o på så sett tappar jag intresset + att det vart torrt på shopping fronten också men skall ta tag o fixa till bloggen när jag får tid så skall jag se till att uppdatera med roliga inlägg. . .
Idag har jag varit ledig så jag tog en behövlig sovmorgon och när jag vakna käka jag frukost i sängen o bara gotta mig. Tog mig en titt omkring och insåg att JÄVLAR jag måste ta tag i städningen phhuu vad jag städat men nu ser det riktigt mysigt ut med tända ljus :)
nu inväntar jag min bättre hälft så jag kan få pussa på honom .
Imorgon har jag bestämt att vi skall åka ut till Tjörn o hälsa på mami o papi och självklart mina två älsklingar som jag saknar varje dag :(

Bye bye

Inga kommentarer: