tisdag, februari 08, 2011

tidsfördriv

1. Vad är ditt mellan-namn?
johanna christina

. Vad skulle du vilja heta i förnamn?
svårt, just nu är jag inne på gamla namn så jag får säga Greta (som min farmor hette)

. Är du i ett förhållande nu?
Jaa och med världens bästa

. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?
Den 14 April blir det 5 år.. jäklar vart tog tiden vägen?

. Har du haft ett seriöst förhållande?
yees

. Vem vet mest om dig?
Andreas & Anna

. Vad gör du på fredagskvällar?
Myser med Andreas eller kör en urflippad utekväll med världens häftigaste vänner


. Bästa filmen du någonsin har sett?
Den var jävligt svår har sett många

. Har du haft sex med fler än 10 personer?
Neej

. Har du någonsin varit full?
haha här är tjejen som inte spottar i glaset

. Röker du?
Dumt nog Ja

. Snusar du?
Nenenee

. Saknar du någon just nu?
ja det gör jag!

. Hur mår du idag?
Jag mår kanon :)

. Hur många tabletter tar du dagligen?
haha va? inga om jag inte har dunder ont i magen då tar jag två panodil

. Bästa minnet från sommaren?
När hela ligan var samlade på stranden i bleket med vars en öl i handen. How i Love it!!!!

. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige?
Bulgarien

. Har du helt svenskt ursprung?
Yesbox

. Ser du fram emot någonting just nu?
Att våren skall komma och resan till Grekland med tjejerna i Juni

. Anser du dig vara intelligent?
Klart att jag är fast på mitt sköna sätt

. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv?
Alla år har ju sin charm men året 06 går till historien!! det var Heeel grymt

. Har du haft sömnproblem?
ja men vem har inte de...

. Hur ofta gråter du?
inget jag sitter o räknar på men det händer väl lite då o då..

. Vad gör du när du mår dåligt?
Jag umgås med personer som får mig att må bra och försöker hitta på något skoj

. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt?
Andreas och mina vänner

. Vill du ha tillbaka någon av dina ex?
Neej för tusan det finns ju en anledning till att dom just kallas ex

. Vad är det bästa med dig enligt dig själv?
Att jag har en knasigt go personlighet som slår det mesta, att jag bjuder mycket på mig själv.

. Vad får du ofta komplimanger för?
Gäller det utseende är det mina ögon,mun och mina ben.
Sen kommer min härliga personlighet där med

. Har du lätt att få folk att skratta?
haha det räcker att jag kommer in i ett rum ^^

. Cider elller öl?
ÖL


Vet du om någon är kär i dig?
Jao

. Vad står det i ditt senaste sms? "Ja :P ompröv i natur"
Sara gumman är du ledig imöra?

. Hur lång är du?
174

. Hur mycket väger du?
56


Har du svarat ärligt?
Svar JA!

Inga kommentarer: