onsdag, februari 16, 2011

perfekt dag!

Hej allesammans !
jag har vart riktigt dålig att uppdatera här så nu kommer liten uppdatering . I Lördags var jag o Anna på Lions och fyndade lite, jag blev jäkligt sugen på ett skåp och massa andra prylar men kände att sånt får jag tänkta igenom lite grann men jag kom hem med 5 stycken Vinyl skivor- och tanken är inte att jag skall sitta för mig själv o lira dessa utan dom jag valde ut hade fräcka omslag så jag skall sätta upp dessa på en hylla o bara se hur tuffa dom är !
Senare mot kvällen fick både jag och Anna ett ryck att vi ville så gärna ut så vi började förfesta hos Anna och sedan åkte vi till Stenungsbaden Yacht Club . Det var nog första gången jag haft roligt där och för en gångs kull var det massa goingar man kände. haha jag var med om något sjukt roligt också men det slutade med att jag sprang där ifrån,kan säga så här : Hur ofta lurar straighta killar tjejer med att dom är bögar o vill bara vara kompisar? Klart att man kan skämta men den här killen jag snackar om Grundlurade mig. så jag tackade för dansen och gick där ifrån för jag vill inte följa med upp på något hotellrum. Dagen efter mådde jag inte primaballerina skall jag tala om haha jag spenderade mestadels timmarna i sängen.
Sen kommer vi till Valentine's day som jag spenderade ute på Orust hos världens finaste,han överraskade mig med en jäkligt god kycklingsallad och sedan blev vi liggandes i sängen och kollade film. Enkelt men hur bra som helst! Nu tänkte jag göra mig lite frukost och sedan kolla dom sista avsnitten av Paradise Hotel och Carlifornication. Perfekt Ledig dag!!


Så här ser jag ut idag



Peace

Inga kommentarer: