torsdag, februari 03, 2011

girlie time

Blev allt för rastlös förut så jag tog fram saxen o började klippa i ett par jeans och det blev rövsnyggt fast bakdelen kunde ju vart snyggare men men när jag även tröttnade på det ringde jag Anna och bestämde en laga mat/gött häng kväll med henne. Vi lagade tok god men enkel mat Fläskfile (som vi först stekte lite lätt och sen kokade och sen stekte igen) klyftpotatis med vitlökssmör och en smarrig sallad, gissa om vi hamnade i matkoma haha det kändes som om vi satt o käka i flera timmar muumms vad gott !
Och som alltid gjorde vi 20 minuters massage på varandra o kolla Rebecca & Fiona på svtplay.
När Anna åkte hem tappade jag upp ett sjukt varmt men behövligt bad o bara gott mig, man får passa på när man är hemma eftersom vi inte har badkar på Orust.
jaa de va det jag hade att bjuda på idag soo long fucker

Inga kommentarer: