söndag, februari 27, 2011

Film & Rosé

Önskar att jag mötte upp mina underbara brudar för en urflippad utgång ikväll men istället blev det en välbehövlig filmkväll plus en flaska rosé med min bättre hälft. verkligen inte fyskam! fast en urflippad kväll med brudarna är ju inte dumt alls. jaja klockan börjar närma sig 3 och jag kan tänka mig att alla goingar är på väg hem från krogen och jag ligger i sängen och försöker somna men lukten efter kina maten vi käka förut sitter kvar och den gör mig rätt så illa mående men jag får göra så gott jag kan för att tänka bort det ;)
Morgondagen bjuder på långpromenad med Malin och ev Andreas och Roger NICE! och på MÅNDAG skall jag till Helene o fixa mitt hår ÄNTLIGEN!!!! :D skall försöka klämma in en solning nu i dagarna också ...



Må bra PEACE

Inga kommentarer: