lördag, februari 05, 2011

Bästa Lördagen på Länge

kort o gott . började dagen med frukost på sängen o lite morgon chill framför tvn sen var det dags för en långpromenad på 2 timmar ungefär. När vi kom hem va vi dunder hungriga så vi åkte ner mot affären o kirra allt vi skulle ha, tog en avstickare mot Roger&Malin som skaffat en liten Valp åååh vill också ha en liten knodd! efter de åkte vi hem o jag fixa en super god kycklingsallad som vi även hade lite potatissallad till Sheeeeet vad gott det blev, tur att det blev massa över så vi kan äta det ikväll också ;)
Ikväll blir det nog lugnt här hemma Andreas har redan fått i sig två glas med Morgan & Cola, vi drack det igår med men jag är inte så sugen på det idag haha .
Imorgon är det ju redan söndag igen suuck men jag skall försöka få med mig A till Ikea, har lite grejer jag vill ha där ifrån så hoppas han ställer upp :)


Inga kommentarer: