tisdag, januari 11, 2011

tanken var god




Tjeeena mittbena Här ligger jag helt klar vaken och kan inte somna tanken va ju att jag skulle försöka lägga mig tidigt så jag får in rutinerna på att gå upp tidigt eftersom jag börjar jobba på Onsdag eller aa imorrn blir det ju . jaja tanken var god iaf. Får helt enkelt köra slut på mig själv imorrn med en tvär lång promenad o massa kämpiga grejer som tröttar ut mig så lär jag ju somna tidigt. kanske.

Men nått jag inte kan förstå är vart tog dessa 3 veckor vägen? förr tyckte man ju att tiden gick så jäkla långsamt men nu swichar den bara iväg innan man hinner blinka.
ska inte vara så negativ har ju faktiskt hunnit med en hel del lajbans bara gjort saker som fallit mig in o inte känna sig tvungen till att göra nått. inga måsten helt enkelt. Skall bli skönt att få in rutinerna i vardagen igen och känna att man gör någon nytta,haha lite små ångest har jag allt haft nu när jag varit ledig ;)
nu står blicken mot varmare sikten för rätt som det är står sommaren utanför dörren!
tänkte ge sömnen ett sista försök så nu tar jag mitt sletna ansikte o går o lägger mig
bye bye






Varför skall det vara så svårt att få tag på en lägenhet! ge oss en nu Tack.


Inga kommentarer: