söndag, januari 02, 2011

Secrets That She Keep

Hej 2011 du och jag kommer nog bli väldigt bra vänner!

Var det någon mer än jag som vaknade upp och mådde oförskämt bra på nyårsdagen? Andreas vet jag inte om han kan säga detsamma haha han vaknade inte förens vid 3 tiden och då tvingade jag med honom till donken för jag var hungrig dom ett djur! tanken va att vi skulle laga en fläskig middag men när man kom ner till affären var den ju stängd . snopet? svar JA!
Efter vi frodat blev det inte många knop, vi kolla på en sjuk film som hette Dead Girl sen däcka jag på dirren.

Idag vaknade jag av att min telefon ringde mig i örat , den var inte så nice. Men när jag väl kom upp var det att packa alla väskor och skynda sig hem för att sedan åka på kalas till Kungsbacka. Felix fyllde 3 år igår GRATTIS BUSUNGE! så där har jag hängt hela dagen :)
Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen o kolla på film för imorgon startar mitt nya sunda liv (!)

Peace and LOVE

Inga kommentarer: