onsdag, januari 12, 2011

läs en saga så jag somnar mamma

varför skall det vara så svårt att somna!?! När man lägger sig så fylls alltid huvudet med massa tankar och oftast försöker jag tänka mig bort att jag är på någon solig strand och sen glider jag över mot något härligt sommar ögonblick som man så väl kommer ihåg och ofta längtar tillbaka till. men ju mer tankarna glider iväg mot minnen så kommer man också in på saker som ligger o skaver tankar som man skriker inombords som man gärna har lust att slänga i folks ansikte , jo men sånna grejer man bara går runt och stör sig på och när man väl är inne i dom tankebanorna blir man ännu mer irriterad och då går det skepp rätt åt helvete med min sömn och just i den stunden är jag nu. skit också !
kan ju inte direkt skalla mig själv med datorn för det gör både ont och är helt ologiskt ...


Finns det någon snäll själ där ute som har lust att ge mig några tips på hur man kan göra för att somna lättare? är tacksam för svar :)



Önskar att jag kunde somna lika fort som Andreas, lägger han bara huvudet på kudden är han i drömmarnas land

Inga kommentarer: