lördag, januari 22, 2011

heeey yall ....
har inte mycket att uppdatera med (som om jag någonsin har det haha ) men denna helgen blir det lugna puckar eftersom min mage fortfarande är loco. skulle egentligen till Uddevalla på kalas hos Sandra Lord ikväll men jag får försöka träffa henne så fort magen blir bra. Annars idag har jag bara varit hemma hos Ante o chillat var snäll tjej o slängde 3 fulla kassar med burkar o de va inte det lättaste när hela konteinern va full proppad haha jag måste sätt bra rolig ut.
När klockan blev 5 så styrde jag min kos mot Tjörn igen va tvungen att åka hem o tvätta och fixa med lite grejer inför nästa vecka & självklart gosa med mina två Älsklingar som jag inte träffat på hela veckan..
nu tänkte jag börja med tvätten o sen blir det film Ha en kanon Lördag!

Peace

Inga kommentarer: