torsdag, januari 27, 2011

Besök i götet

Hej mina vänner.. Idag åkte jag in till Götet och träffade Mormor & Morfar tillsammans med mamma Ebba och Malin , så fort man kör in på deras väg blommar det upp massa gamla barndomsminnen i huvudet och man kan inte sluta le för man känner sig så förväntansfull. När vi kom fram möttes vi av kramar och leenden och båda såg pigga och glada ut som alltid! Efter några timmar bestämde jag och Malin att vi skulle åka bort till Frölunda torg o kika lite. Jisses vad dom byggt ut där då! massa nya och bra affärer dock hade vi inte tid att gå in i alla men jag hann få med mig några saker hem:) . Kände att jag ville ge Andreas något också så han fick en marinblå tischa och en flanellskjorta från Jack and Jones. Nu tänkte jag göra kvällsmat - äggröra + bacon mums!


Här kommer bilder på mina kap jag fick med mig hem :)














82

Inga kommentarer: