onsdag, december 08, 2010

Watercolours In The Rain

Det är inte klokt vad veckorna går känns som om de vore igår vi klädde midsommar stången på jobbet. Just nu för tillfället jobbar jag väldigt mycket och mest blir det tidiga mornar till stängning men nu på Fredag har jag bytt till mig en tidigare tid så jag slipper stänga för en gång skull. Och när jag slutat jobbet flänger jag runt & träffar kompisar , busar med Ebba eller umgås med min bättre hälft.

i Lördas var jag ju ute med mina sköna bönor och det blev en jävligt lyckad kväll(!) så roligt har jag inte haft på länge. Kvällen började hemma hos Anna där bjöds det på många härliga skratt och roligt prat, kul att träffa Kristin och Beata också dom har jag inte sett på ett bra tag. Runt halv 12 åkte vi in till Stenungsund först gick vi till Hk och tog några öl o bara snacka när vi kom igång ordentligt gick vi bort till Harrys o dansa haha träffa lite sköna lirare också haha ett gott skratt förlänger livet (!)
Denna helgen blir bara lugnt så som det ser ut nu, Andreas åker till Tyskland i morgon med jobbet o kommer inte hem förens på Lördag så ja jag får försöka hitta på något annat kul.





Oops där sprang tiden i väg upp tidigt imorrn Må bra mina vänner

Inga kommentarer: