måndag, december 13, 2010

The Big L.

I never was smart with love I let the bad ones in and the good ones go But I'm gonna love you like I've never been hurt before I'm gonna love you like I'm indestructible Your love is ultra magnetic and it's taking over This is hardcore And I'm indestructible



underbara underbara du. Om du bara kunde förstå och känna allt jag känner för dig, hur jag värdesätter varenda stund med dig . vi har många år på nacken du o jag men du är lika djup och mystisk som första gången vi träffades på riktigt. Vi har gått igenom otroligt mycket tillsammans på gott och ont men det har verkligen varit värt allt de där. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig, du är luften jag andas och hos dig kan jag vara mig själv du godtar mina brister du älskar mig för den jag är . Alla har vi dåliga vanor men att du slängde iväg ditt för min skull men framför allt våran skull är verkligen ett bevis på hur stark våran kärlek är. Min söta underbara mysiga kille vad jag ÄLSKAR DIG

Inga kommentarer: