söndag, november 14, 2010

From One Heart To Another

Kass uppdatering jag vet . Livet rullar på kanske inte skit bra men det som betyder mest går som bäst just nu och då gör det inte så mycket om något annat går lite halvdant. Jag mår väldigt bra nu, jag är mer än nöjd över hur saker o ting är,varje dag som går ser man skymtar av framgång och det får mig att aldrig ge upp, kämpar man tillräckligt så får man allt det man vill ha förr eller senare :)

14 November idag och det är Fars dag, som vanligt har familjen eller halva familjen varit hemma hos oss och käkat god mat & skrattat åt alla samtalsämnen vi kommit in på. Jag känner mig lyckligt lottad som fått växa upp med sånna knasiga men helt underbara personer ,vi är väldigt olika men samtidigt väldigt lika. Skulle inte vilja byta ut dom mot nått i hela världen.

Resten av helgen som varit har jag varit ute hos Andreas och myst,lagat god mat och retats eller rättare sagt han har retats med mig. jag är tydligen hans favorit person att retas med och det är han inte ensam om att tycka.och ja älskling - jag har världens roligaste pojkvän! haha Man kan inte hela tiden ha roligt någon gång måste det hända något tråkigt och i mitt fall är det min mobil som retat gallfeber på mig. jag har alltid sån ständig otur med mina telefoner så det finns inte - I fredas kväll så märkte jag att min mobil inte kunde skicka iväg sms fasten jag hade fullmottagning jag kunde inte heller ringa eller ta emot samtal och så har den hållt på hela helgen! Så imorrn tänker jag åka tillbaka till uddevalla o lämna in skiten eller begära en sprillans ny för så här vägrar jag fan att ha det!

Tack o hej

Inga kommentarer: