torsdag, november 04, 2010

bara 60 minuter kvar tills jag får sätta mig i bilen och åka hem till min andra hälft som redan ligger o sover. Jag lär somna på en gång men det som oroar mig mest är om jag kommer kunna ta mig upp i tid till jobbet ? försova mig är något som jag alltid varit rädd för att göra, jag tror inte att dom skulle tycka att det är hela världen men jag skulle skämmas röven av mig om det hände.
Får väl helt enkelt tvinga mig upp samtidigt som Andreas åker till jobbet .

haha nu slog det mig det är ju helg imorrn ju :) och min kommer se ut så här

Fredag

*Jobba fram till 17.45

*Hem till Ante o packa kläder

* Åka över till Stenungsund

* Hem till Alex på mys/vin/övernattning med tjejerna

Lördag

*Hem till Tjörn & hämta grejer

* Ut till Andreas o göra mig i ordning

* Middag + förfest hos Alex

* Baden

Söndag

* Söndagsmys och inte röra en fena :D

Inga kommentarer: