lördag, oktober 09, 2010

update

Godmorgon mina kära vänner!
Oj vad det har hänt mycket på bara en vecka, dom flesta som känner mig vet hur svårt jag har för att ta tag i saker o ting, men efter att jag fyllde 22 så fick jag mig en jäkla push. Det första jag gjorde på måndag morgon var att skriva in mig på Komvux och satt i telefon o tjöta med massa olika folk som skulle hjälpa mig.Och jag har hängt där hela veckan innan jobbet för att få ordning på sakerna så jag vet precis när jag har lektioner osv osv. jag är glad,väldigt glad men det som gör mig mest gladast det är all stöttning jag fått från kollegor vänner och familj. Gladast är nog min bror Robert. På Tisdag drar skolan igång på riktigt och jag är taggad men ändå lite nervös men jag tror på mig själv mer än någonsin så det här skall nog gå braaow.
Jo gottfolk nu är det äntligen Lördag och jag skall börja dagen med en frukost som heter duga sedan tänkte jag åka bort till min lilla docka o ta med henne ut på en promenad bort till en ovetande Anna :) Kvällen är dock inte riktigt bestämd antingen om jag hänger med tjejerna eller åker ut till Andreas. time will tell




Må bra PUSSS

Inga kommentarer: